torsdag 2 april 2009

Cream Peach

Detta är ett svart rättvisemärkt te som kan köpas på Coop Konsum och på Barista. Som namnet antyder har det smak av persika med grädde. Detta är ett av mina absoluta favoritteer och jag är mycket nöjd med att jag har hittat det igen. Jag var inne på Barista 4 gånger vid olika tillfällen för att få veta om de fått hem det igen vilket de inte hade. Nu däremot hittade jag det på Coop Konsum Mårtenstorget (Lund, Skåne som förövrigt har precis allt en människa rimligen kan behöva). Teet har den där mycket behagliga gräddigheten som gräddteer brukar ha. Som jag nämnt tidigare så gillar jag det fylliga som det ger med gräddsmak. Tillsammans med persikan blir det mycket lyckat! Absolut full pott:

5/5 koppar och 2 silverskedar (för rättvisemärkningen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar